How can we help you?

RETOURNEREN

Op de "Retourneren en Ruilen" pagina kun je de stappen volgen en gebruik maken van ons retouren portaal.
Heeft dit antwoord je geholpen? 1 0
Helaas kunnen wij retourneren niet gratis maken. In ons retourportaal worden de retourkosten weergegeven. Deze zijn ongeveer gelijk als de verzendkosten.
Heeft dit antwoord je geholpen? 1 0

Mochten wij een item retour ontvangen die niet aan onderstaande retourvoorwaarden voldoet, dan kunnen we deze helaas niet accepteren.

Items dienen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd te worden. 

De bestelling dient in originele verpakking geretourneerd te worden. 

Het item mag niet gedragen, gewassen, vermaakt of beschadigd zijn. De labels dienen aan het item bevestigd te zijn. 

Een item met make-up vlekken wordt niet retour genomen.

De kosten van de retourzending zijn voor de klant.

Er wordt geen wasgarantie gegeven. Ontstane problemen na het wassen zijn op eigen verantwoordelijkheid.

Oorbellenen swimwear mogen vanwege de hygiëne niet geruild of geretourneerd worden.

Heeft dit antwoord je geholpen? 0 0
Ja dit is mogelijk. Gebruik Retourcode 7 om items te ruilen voor andere items in ons assortiment.
Heeft dit antwoord je geholpen? 0 0
Na ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen de tijd om je bestelling te retourneren. 
Heeft dit antwoord je geholpen? 0 0
Op je track and trace code kun je zien of je bestelling weer bij ons is terug gekomen. 
Heeft dit antwoord je geholpen? 0 0

Wanneer je bestelling bij ons binnen is gekomen wordt deze binnen 7 werkdagen (maandag tot vrijdag) verwerkt. Wanneer je order is verwerkt ontvang je een creditnota. Na ontvangst van het creditnota staat het bedrag binnen 2 dagen op je rekening. 

Staat het bedrag na het bovenstaande process nog niet op je rekening, neem dan contact op met info@bynicci.nl en vermeld hierbij je ordernummer en een foto van je verzendbewijs. 
Heeft dit antwoord je geholpen? 1 0
Het bedrag wordt teruggestort op de rekening waar de bestelling mee gedaan is. 
Heeft dit antwoord je geholpen? 1 0

BESTELLING

Wat leuk dat je items bij BYNICCI hebt gezien die je graag wilt bestellen. Op de productpagina staat een zwarte knop met: "Toevoegen aan winkelmandje". Wanneer je hierop klikt worden de items toegevoegd aan je winkelmandje. Bovenin de navigatie balk kun je op winkelmandje klikken. In het winkelmandje kun je klikken op afrekenen. Dan wordt je naar een betaalpagina gestuurd. Hier vul je jouw gegevens in, kies je de vervoerder en betaal je met jou gewenste betaal provider. Na de betaling is je bestelling geslaagd en ontvang je een bevestiging in je mail.
Heeft dit antwoord je geholpen? 0 0
Voor het shoppen bij BYNICC heb je geen account nodig om een bestelling te plaatsen. 
Heeft dit antwoord je geholpen? 0 0
BYNICCI is momenteel alleen een online webshop. Bestellingen kunnen alleen gedaan worden via onze site. 
Heeft dit antwoord je geholpen? 0 0
Onze excuses dat we het item momenteel niet op voorraad hebben. De items van BYNICCI gaan soms erg snel waardoor we snel door onze voorraad heen zijn. Op de product pagina kun je je aanmelden voor een back in stock mail. Dan ontvang je een mail of sms zodra het item weer op voorraad is. 
Heeft dit antwoord je geholpen? 0 0
Wanneer je bestelling is geplaatst dan ontvang je binnen enkele minuten van ons een bestel bevestiging. Controleer ook altijd even je spam box. Mocht je toch twijfelen, neem contact op via info@bynicci.nl 
Heeft dit antwoord je geholpen? 0 0

Bij de meeste vervoerders ontvang je een mail of SMS met een Track en Trace code. Hierin kun je precies zien in welke status en waar je order zich bevindt. 

Heb je toch vragen over de status van je bestelling. Mail dan naar info@bynicci.nl met je ordernummer en vraag.
Heeft dit antwoord je geholpen? 0 3
Helaas is dit niet mogelijk. Wel kun je je order annuleren na ontvangst via ons retour portaal. 
Heeft dit antwoord je geholpen? 0 0
Dat is erg vervelend! Stuur een mail naar info@bynicci.nl met je ordernummer en wij zoeken uit waar je bestelling zich bevindt. 
Heeft dit antwoord je geholpen? 0 0
Omdat items binnen 30 tot 60 minuten bij ons worden ingepakt is het niet mogelijk om je order na plaatsing te wijzigen. Wel kun na ontvangst van je items de items retourneren of ruilen in ons retourportaal. 
Heeft dit antwoord je geholpen? 0 0
Bestellingen van BYNICCI worden binnen 30 tot 60 minuten ingepakt. Door de grote aantal orders is het niet mogelijk om direct na het bestellen je afleveradres te wijzigen. Wel kun je contact opnemen met de gekozen vervoerder en vragen of zij je aflever adres kunnen wijzigen. Bij de volgende bestelling bij BYNICCI kun je het juiste adres weer doorvoeren. 
Heeft dit antwoord je geholpen? 0 0

VERZENDING

Nederland/België: Volgende werkdag in huis - Bestel voor 23:59

Duitsland: 1-2 werkdagen

Rest van Europa: 2-3 werkdagen

Heeft dit antwoord je geholpen? 1 5

Wij verzenden naar de volgende lanen in Europa:

- België

- Denemarken

- Duitsland

- Finland

- Frankrijk

- Griekenland

- Italië- Kroatië- Luxemburg

- Oostenrijk

- Polen - Portugal - Spanje - Tjechië- Zweden

Heeft dit antwoord je geholpen? 1 0
Wanneer je pakketje verzonden is ontvang je van de meeste vervoerder een track and trace via mail of sms. Heb je deze niet gehad of heb je vragen over de status van je bestelling. Stuur dan een mail naar info@bynicci.nl
Heeft dit antwoord je geholpen? 0 1

Bestellingen vanaf €100 of hoger worden gratis bezorgd in Nederland en België! Voor bestellingen met een lagere waarde worden bezorgkosten gerekend. De standaardverzendkosten zijn €6,95 voor bestelling in Nederland. In overige EU landen zijn de verzendkosten afhankelijk van jouw locatie. Bij het bestellen vul je jouw afleveradres in en worden bij de volgende stap je verzendkosten berekend.

Heeft dit antwoord je geholpen? 0 1
De verzendkosten zijn voor de klant zelf. 
Heeft dit antwoord je geholpen? 0 0

Tijdens het plaatsen van je bestelling kun je kiezen met welke vervoerders je je bestelling kan laten bezorgen. Dit doen we op basis van je locatie. Wij proberen altijd te streven om je favoriete leverancier beschikbaar te stellen. 

Heeft dit antwoord je geholpen? 0 0

ITEMS & PRODUCTEN

Bij sommige items staat er een maatlabel op de productpagina. Hier kun je op klikken en de maten bekijken voor het desbetreffende product. 

Staat het maatlabel er niet bij of heb je andere vragen? Neem contact op met info@bynicci.nl en stel je vraag over het product.
Heeft dit antwoord je geholpen? 0 0
Het model op de foto's is 1.68m.
Heeft dit antwoord je geholpen? 0 0

Wij raden aan om onze producten niet warmer dan 30 graden te wassen en het liefst als handwas te wassen. Was felgekleurde items de eerste keer ook los van andere items.

Heeft dit antwoord je geholpen? 0 0
Wij raden het af om kledingstukken met tweed stof te wassen. Lucht deze items zodat je de volgende keer weer fris kan genieten van je tweed kledingstuk.
Heeft dit antwoord je geholpen? 0 0

Wol is een prachtig materiaal voor kleding, omdat het zorgt voor een mooie uitstraling en veel warmte. Als je gevoelig bent voor wol (dat snel kriebelt) raden we aan het item bij ontvangst meteen even te wassen.

Houd er rekening mee dat wol altijd in koud water moet worden gewassen. Dit betekent dat items met wol absoluut niet op temperaturen hoger dan 30 graden mogen worden gewassen of gedroogd. Wol is ook gevoelig voor vervorming, dus stop het nooit in een wasprogramma met veel toeren. Het is daarom het beste om wol plat te drogen, dus hang het niet zomaar aan een kledinghaak.

Het is normaal dat wol na verloop van tijd kan gaan pillen of pluizen.  Je kunt dit proces zo veel mogelijk voorkomen door het item niet vaak te wassen en weinig wrijving te veroorzaken (bijvoorbeeld met tasjes). 

Heeft dit antwoord je geholpen? 0 0
Sommige items kunnen niet in de wasmachine. Bekijk altijd de wasvoorschriften in het label van het desbetreffende kledingstuk.
Heeft dit antwoord je geholpen? 0 0

Wij raden aan om onze producten niet warmer dan 30 graden te wassen en het liefst als handwas te wassen. Was felgekleurde items de eerste keer ook los van andere items.

Kijk bij gebreide items uit dat je nergens achter blijft haken. Gebeurt dit wel? Dan kun je de gebreide items gemakkelijk weer naar binnen terugsteken zodat de lus aan de buitenkant niet meer zichtbaar is.

Zorg ook altijd dat het kledingstuk qua maat goed bij je past. Te krappe items kunnen bijvoorbeeld scheuren veroorzaken. Zorg ervoor dat je het maatlabel bekijkt. Heb je meer vragen over de maat van een kledingstuk, mail dan naar info@bynicci.nl

Heeft dit antwoord je geholpen? 0 0
Bij BYNICCI streven we ernaar om de leukste kledingstukken te hebben maar natuurlijk ook van goede kwaliteit. Wij kiezen onze leveranciers zorgvuldig en checken bij binnenkomst altijd de items op eventuele defecten. Ook voordat een bestelling wordt verzonden checken wij de kledingstukken nog een keer. 
Heeft dit antwoord je geholpen? 0 0
We proberen altijd zoveel mogelijk informatie te geven over de items in de productbeschrijving. Staan de materialen van de items niet in de productbeschrijving? Mail dan naar info@bynicci.nl en stel je vraag over het items.
Heeft dit antwoord je geholpen? 0 0

BETALINGEN

Bij BYNICCI streven we ernaar om voor iedereen een favoriete betaalmethode beschikbaar te hebben. Bij ons kun je betalen met de volgende betaalmethoden: 

Visa, Master Card, American Express, Maestro, PayPal, Klarna, Ideal, Sofort, Bancontact, Apple pay en Google Pay.

Heeft dit antwoord je geholpen? 0 0
Betalingen bij BYNICCI worden gedaan in EURO.
Heeft dit antwoord je geholpen? 0 0

Als er iets misgaat met je betaling, kun je je bankafschrift checken om te zien of het bedrag is afgeschreven. Als de betaling gelukt is, kun je er vanuit gaan dat de bestelling ook goed is doorgekomen en je deze met een beetje geluk de volgende werkdag ontvangt (behalve op zondag en feestdagen). Als dit niet het geval is, of als je het nog even wilt laten controleren, neem dan contact op met onze klantenservice.

Heeft dit antwoord je geholpen? 0 0
Onze excuses dat je favoriete betaalmethode er niet tussen zit. Stuur ons een mail naar info@bynicci.nl en we gaan kijken wat we voor je kunnen doen.
Heeft dit antwoord je geholpen? 0 0